La 15 ianuarie 2012 am sarbatorit ziua de nastere a poetului Mihai Eminescu.

Mihai Eminescu

Un scriitor complet si complex,inegalabil atat in versuri ce descriu natura  cat si dragostea ,sensul vietii si lupta sociala.

Anul acesta l-am sarbatorit insa altfel. Versurile romantice nu s-au mai regasit pe primul loc  in preferintele romanilor de peste tot.Le-au inlocuit scrierile poetului despre o societate inegala si nedreapta, despre o Romanie care nu mai sfarseste in a-si cauta drumul catre normalitate si de a fi o tara independenta pe destinul ei.Anul acesta l-am sarbatorit pe Mihai Eminescu intr-un mod patimas dar si profund, demni si de neclintit in convingeri.Anul acesta l-am sarbatorit pe Eminescu confundandu-ne -sau contopindu-ne- cu el insusi.Tocmai de aceea, acest salt peste timp,istorie  si  in fiinta noastra ne aduce la sensul profund a ceea ce credeam ca am pierdut:demnitatea nationala.

In 15 ianuarie 2012 ne-am redat noua insine un sens ca individ si ca popor si am inteles   ca Mihai Eminescu este si va  fi poetul nostru national.

Gina Dumitriu